W tej serii krótkich artykułów szukam ciekawych i godnych polecenia przykładów dobrych praktyk. Skupiam się głównie na stronach internetowych, bo tam często skupia się idée fixe założycieli. Dzisiaj polecam spojrzeć na stronę https://cditn.pl/ czyli wizytówkę Centrum Diagnozy i Terapii Neurologopedycznej. Jest tam wszystko to, co powinno być:
- zachęcające do przeglądania treści, m.in. prezentacja w postaci filmu;
- opis zespołu;
- opis oferty i cennik;
- treści edukacyjne w postaci artykułów.
Co ważne, strona zawiera bardzo dobrze wyjaśnione zasady współpracy, zarówno w opisie oferty, ale także na liście najczęstszych pytań i odpowiedzi. Wszystko jest opisane prostym i zrozumiałym językiem, dzięki czemu czułbym się jako klient potraktowany poważnie i z uwagą. Takie działanie na pewno sprzyja rozwiewaniu wątpliwości i unikaniu potencjalnych nieporozumień w przyszłości.
Uważam, że strona jest kompletna, bo mamy także informacje o możliwości zatrudnienia. Osoby, które chcą się skontaktować z placówką mają możliwość łatwej wysyłki wiadomości.
Dzięki rozbudowanej strukturze treści, głównie dzięki artykułom blogowym, strona całkiem nieźle radzi sobie w rankingu Google.
Gratuluję i życzę powodzenia w rozwoju!